Aquest curs fem un desdoblament Anglès/Agrupacions Instrumentals a 6è, d'aquesta manera potenciem la llengua anglesa en mig grup i formem una orquestra amb:
Xil·lòfons
Metal·lòfons
Carillons
Flautes
Petita percusió.
Aquí teniu unes quantes fotos del muntatge que fem a la classe d'audiovisuals!!!
Amb la música potenciem la memòria i la concentració per tal d'obtenir un bonic resultat sonor.
El repertori que estem treballant és:
-Simfonia del "Titan" de G. Mahler.
-3 i 3 i 3 fan 9, popular hongaresa.
-"Oh when the Saints", popular Nord Americana.
-Simfonia del "Nou Món" d'A. Dvorak.