dijous, 17 de gener del 2013
CANTÀNIA 2013
Aquest curs els nens i nenes de 5è actuarem el proper 13 de maig de 2013 a L'Auditori de BCN per participar a la Cantata "Ha passat un Àngel". En breu posarem l'enllaç amb totes les cançons per tal que les pugueu sentir i/o practicar a casa.
Ja ho sabeu, reserveu-vos el 13 de maig a les 11'30 hores per gaudir d'un espectacle en què els vostres fills i filles seran els protagonistes!!
dijous, 29 de novembre del 2012
diumenge, 7 d’octubre del 2012
dimarts, 2 d’octubre del 2012
dijous, 28 de juny del 2012
dimarts, 26 de juny del 2012
dimecres, 13 de juny del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)