Ja us podeu reservar al dia 10 de Juny de 2014 a les 11 hores a l'Auditori de BCN per tal de veure i sentir actuar els vostres fills/es de 5è. Serà una experiència increïble per a tothom!!!
Aquest curs es presenta amb la celebració del XXV aniversari de la Cantània. El títol és "Rambla Llibertat" i ja us podeu imaginar la temàtica: La Llibertat.
El passat dilluns 13 de maig vam fer el gran concert de la Cantània "Ha passat un àngel", tots els qui vam participar, ja sigui cantant o gaudint de l'espectacle, hem quedat molt satisfets del resultat final.
El proper curs se celebrarà el XXV aniversari de la posada en marxa d'aquest projecte musical.
Aquest curs els nens i nenes de 5è actuarem el proper 13 de maig de 2013 a L'Auditori de BCN per participar a la Cantata "Ha passat un Àngel". En breu posarem l'enllaç amb totes les cançons per tal que les pugueu sentir i/o practicar a casa.
Ja ho sabeu, reserveu-vos el 13 de maig a les 11'30 hores per gaudir d'un espectacle en què els vostres fills i filles seran els protagonistes!!