Exercicis
Ortografia catalana
dilluns, 24 de febrer del 2014
dissabte, 8 de febrer del 2014
TALLER DE MÀQUINES FETES AMB LA COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES
Aquí teniu una mostra de les màquines que vau fer amb els vostres fills.
Gràcies a tots per col·laborar!!!
Gràcies a tots per col·laborar!!!
TALLER SOBRE LA PAU, GENER 2014
Com ja sabeu, durant el mes de gener vam celebrar el dia de la Pau i la no violència des de tots els cursos de l'escola. El dia 30 de gener vam fer una cantada molt emotiva de la cançó de Pete Seeger" On han anat totes les flors" i que va ser molt emotiu.
A 6è vam fer el taller sobre la Pau, va ser molt enriquidor.
FOTOS DEL TALLER DE CUINA A LA RESIDÈNCIA ALOIS D'AVIS AMB ALZHEIMER
Aquí teniu, amb una mica de retard, les fotos del taller de cuina que vam fer amb els avis del centre de dia Alois per a malalts d'Alzheimer al mes de desembre. Com cada any, va ser una experiència molt enriquidora per a tothom.
Després de fer la massa del pastís vam fer una cantada de cançons tradicionals i Nadales per als avis i els nens de la Llar d'infants del costat. Ens vam juntar 4 generacions de persones!!!( els petits de la Llar d'infants, els alumnes de 6è, els mestres de l'escola i els avis).
Com sempre, aquell mateix dia a la tarda ens vam menjar el pastís, era boniiiiiissim!!!!
dimecres, 22 de gener del 2014
PROJECTE CLAKI
Moltes gràcies a tothom que hagi posat el seu gra de sorra per mirar de tenir un medi ambient més net i reciclar l'oli domèstic.
Entre tots farem possible un medi ambient més net.
Entre tots farem possible un medi ambient més net.
dimarts, 21 de gener del 2014
PALLAPUPES, PALLASSOS D'HOSPITAL
Benvolgudes famílies,
Us volem informar que durant el passat 18 de desembre i després de la Nadala comuna i posterior xocolatada vam recaptar per a l'ONG

La quantitat de 129,46 €.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!!!!
Us volem informar que durant el passat 18 de desembre i després de la Nadala comuna i posterior xocolatada vam recaptar per a l'ONG
La quantitat de 129,46 €.
MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!!!!!!
dijous, 19 de desembre del 2013
BON NADAL 2013!!!!
Aquest any 2013 ja s'acaba i els nens i nenes del cicle superior i tot l'equip de mestres us volem desitjar un feliç 2014!!!!!
Durant aquest 1r trimestre hem vist com s'han acabat les obres i s'inauguraba la plaça que tenim al davant de l'escola, la plaça Josep Llobera. Hem fet un treball de camp sobre aquest personatge.
Era una persona compromesa amb la llengua i la cultura catalanes i va fer una gran feina a Cornellà en aquest sentit.
El mateix dia del treball de camp vam anar al patronat a sentir un concert sobre la història del Jazz, la música classica del segle XX.
En aquesta última setmana hem anat a cantar a residències d'avis que pateixen la malaltia d'Alzheimer, ha sigut una gran experiència per a tothom!!!!!!
Durant aquest 1r trimestre hem vist com s'han acabat les obres i s'inauguraba la plaça que tenim al davant de l'escola, la plaça Josep Llobera. Hem fet un treball de camp sobre aquest personatge.
Era una persona compromesa amb la llengua i la cultura catalanes i va fer una gran feina a Cornellà en aquest sentit.
El mateix dia del treball de camp vam anar al patronat a sentir un concert sobre la història del Jazz, la música classica del segle XX.
En aquesta última setmana hem anat a cantar a residències d'avis que pateixen la malaltia d'Alzheimer, ha sigut una gran experiència per a tothom!!!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)