divendres, 27 de juny del 2014

Pistes d'atletisme 5è


Gran matí a les pistes d'atletisme de Cornellà! Hem posat en pràctica tot el que havíem treballat a l'escola. Hem acabat cansats però satisfets dels nostres progressos!

divendres, 16 de maig del 2014

ELS ALUMNES DE 6è VISITEM EL TALLER DEL JORDI ROCOSA

Aquí teniu une quantes fotos de la visita que els alumnes de 6è vam fer al taller de l'artista Jordi Rocosa.

Va ser increïble observar la quantitat de ferro que té i treballa  al seu taller!!!!!!!


dimecres, 7 de maig del 2014

CANTÀNIA RAMBLA LLIBERTAT

Com ja sabeu, enguany se celebra el 25è aniversari del projecte Cantània, i per aques motiu el servei educatiu de l'Auditori de BCN ha editat un video on es pretèn explicar què és i què significa aquest projecte des del punt de vista dels nens, dels compossitors i dels mestres de música que estem implicats en el projecte.

Aquí us passem   el link corresponent

 https://www.youtube.com/watch?v=3yD5mt31Hv0


Ja s'acosta la data del 10 de Juny on els vostres fills i filles seran protagonistes d'un espectacle inoblidable per a tothom.

En breu us passarem les entrades que heu demanat en un sobre i per mitjà dels vostres fills o filles.

MOLTES FELICITATS CANTÀNIA 2014!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


dissabte, 8 de febrer del 2014

TALLER DE MÀQUINES FETES AMB LA COL·LABORACIÓ DE LES FAMÍLIES

Aquí teniu una mostra de les màquines que vau fer amb els vostres fills.

Gràcies a tots per col·laborar!!!



TALLER SOBRE LA PAU, GENER 2014

Com ja sabeu, durant el mes de gener vam celebrar el dia de la Pau i la no violència des de tots els cursos de l'escola. El dia 30 de gener vam fer una cantada molt emotiva de la cançó de Pete Seeger" On han anat totes les flors" i que va ser molt emotiu.


A 6è vam fer el taller sobre la Pau, va ser molt enriquidor.





FOTOS DEL TALLER DE CUINA A LA RESIDÈNCIA ALOIS D'AVIS AMB ALZHEIMER


Aquí teniu, amb una mica de retard, les fotos del taller de cuina que vam fer amb els avis del centre de dia Alois per a malalts d'Alzheimer al mes de desembre. Com cada any, va ser una experiència molt enriquidora per a tothom.

Després de fer la massa del pastís vam fer una cantada de cançons tradicionals i Nadales per als avis i els nens de la Llar d'infants del costat. Ens vam juntar 4 generacions de persones!!!( els petits de la Llar d'infants, els alumnes de 6è, els mestres de l'escola i els avis).

Com sempre, aquell mateix dia  a la tarda ens vam menjar el pastís, era boniiiiiissim!!!!