dissabte, 16 de maig del 2015
dimarts, 10 de març del 2015
Jornades de sensibilització a 6è
El passat mes de febrer els alumnes de 6è vam fer una activitat de sensibilització. Vam apropar-nos al món de l'esport de les persones amb discapacitat. Va ser un moment d'aprenentatge molt interessant i una experiència diferent.
Gràcies a l'Escola AFA de Sant Feliu i als seus voluntaris! Un plaer!
dimecres, 25 de febrer del 2015
VIDEO TUTORIAL PER TENYIR LA SAMARRETA DE LA CANTANIA 2015
Benvolgudes famílies dels alumnes de 5è,
Us passem un enllaç per tal de tenir unes instruccions clares per tenyir la samarreta de la Cantania 2015.
Crec que són unes instruccions clares i que us ajudaran a aconseguir el color de terra que estem buscant per actuar tots plegats a l'Auditori de BCN el proper 9 de Juny a les 11´30 hores.
MOLTES GRÀCIES!!!!!!
VIDEO
Us passem un enllaç per tal de tenir unes instruccions clares per tenyir la samarreta de la Cantania 2015.
Crec que són unes instruccions clares i que us ajudaran a aconseguir el color de terra que estem buscant per actuar tots plegats a l'Auditori de BCN el proper 9 de Juny a les 11´30 hores.
MOLTES GRÀCIES!!!!!!
VIDEO
dilluns, 15 de desembre del 2014
TALLERS DE PLÀSTICA

Aquí teniu una petita mostra dels alumnes treballant en els tallers de plàstica:
dilluns, 17 de novembre del 2014
REPERTORI DE CANÇONS CANTÀNIA 2015
Aquí teniu els enllaços a les cançons que formen part del repertori de la Cantània 2015 "Al bell mig de la terra.
Les començarem a treballar al mes de gener i recordeu que el dia del concert és el 9 de juny de 2015 a les 11'30 hores.
Bona feina musical!!!!!
2. EBELE
3. TOT EL QUE ET VULL DIR
5. EL MÓN ES FA IMMENS
7. PALAIA, GAMBA, TURBOT!!!
9. UN PEIX DE PEDRA
11. TALLO PER ON PASSO
13. LA SORRA I LA SAL
15. OSISSEA
17. VAN I VÉNEN
19. EBELE, EBELE, EBELE...
21.- AL BELL MIG DE LA TERRA
Les començarem a treballar al mes de gener i recordeu que el dia del concert és el 9 de juny de 2015 a les 11'30 hores.
Bona feina musical!!!!!
2. EBELE
3. TOT EL QUE ET VULL DIR
5. EL MÓN ES FA IMMENS
7. PALAIA, GAMBA, TURBOT!!!
9. UN PEIX DE PEDRA
11. TALLO PER ON PASSO
13. LA SORRA I LA SAL
15. OSISSEA
17. VAN I VÉNEN
19. EBELE, EBELE, EBELE...
21.- AL BELL MIG DE LA TERRA
dimecres, 5 de novembre del 2014
CANTANIA 2015
Benvolgudes famílies dels alumnes de 5è,
Ja us podeu reservar el dimarts 9 de juny a les 11'30 h. per tal de veure actuar els vostres fills/es a l'Auditori de BCN.
Més endavant ja us informarem del procés de reserva i compra de les entrades.
Aquest any la Cantània fa un homenatge a la mar Mediterrània:

Penseu que és un projecte en què s'implica moltíssima gent des de fa 25 anys!!!!!!!!
Llarga vida a la Cantània!!!!!!!
Aquí teniu un link a una de les 12 cançons que interpretarem!!!!
cliqueu aquí
i aquí teniu el link al web de l'auditori per a més informació:
L'Auditori
Ja us podeu reservar el dimarts 9 de juny a les 11'30 h. per tal de veure actuar els vostres fills/es a l'Auditori de BCN.
Més endavant ja us informarem del procés de reserva i compra de les entrades.
Aquest any la Cantània fa un homenatge a la mar Mediterrània:

Penseu que és un projecte en què s'implica moltíssima gent des de fa 25 anys!!!!!!!!
Llarga vida a la Cantània!!!!!!!
Aquí teniu un link a una de les 12 cançons que interpretarem!!!!
cliqueu aquí
i aquí teniu el link al web de l'auditori per a més informació:
L'Auditori
dijous, 16 d’octubre del 2014
SOM-HI QUE JA TENIM LES PILES POSADES i EN MARXA PER AL CURS 2014-2015!!!!!
Aviat penjarem diferents activitats que fem al cicle superior, mentretant us donem la benvinguda al nostre Bloc!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)