dilluns, 17 de novembre del 2014

REPERTORI DE CANÇONS CANTÀNIA 2015

Aquí teniu els enllaços a les  cançons que formen part del repertori de la Cantània 2015 "Al bell mig de la terra.

Les començarem a treballar al mes de gener i recordeu que el dia del concert és el 9 de juny de 2015 a les 11'30 hores.

Bona feina musical!!!!!

2. EBELE

3. TOT EL QUE ET VULL DIR

5. EL MÓN ES FA IMMENS

7. PALAIA, GAMBA, TURBOT!!!

9. UN PEIX DE PEDRA

11. TALLO PER ON PASSO

13. LA SORRA I LA SAL

15. OSISSEA

17. VAN I VÉNEN

19. EBELE, EBELE, EBELE...

21.- AL BELL MIG DE LA TERRA

dimecres, 5 de novembre del 2014

CANTANIA 2015

Benvolgudes famílies dels alumnes de 5è,

Ja us podeu reservar el dimarts 9 de juny a les 11'30 h. per tal de veure actuar els vostres fills/es a l'Auditori de BCN.

Més endavant ja us informarem del procés de reserva i compra de les entrades.

Aquest any la Cantània fa un homenatge a la mar Mediterrània:




Penseu que és un projecte en què s'implica moltíssima gent des de fa 25 anys!!!!!!!!

Llarga vida a la Cantània!!!!!!!

Aquí teniu un link a una de les 12 cançons que interpretarem!!!!

cliqueu aquí

i aquí teniu el link al web de l'auditori per a més informació:


L'Auditori

dijous, 16 d’octubre del 2014

dimarts, 1 de juliol del 2014

Acrosport 6èB



Últim curs a l'escola i última coreografia d'acrosport! Vam tenir poc temps per treballar-la però finalment estem contents del resultat. Llàstima que el Víctor Moreno no va poder actuar amb el seu grup perquè s'havia fet mal al braç, però va assajar fins l'últim dia.
Enhorabona a tots per la feina feta i bon estiu!

Acrosport 6èA


Últim curs a l'escola! I última coreografia d'acrosport! Ens ho hem passat molt bé preparant figures i balls.
Llàstima que el grup de l'Alejandro Vargas no va poder gravar-ho a causa de la seva lesió de colze.
Enhorabona a tots per la feina feta i bon estiu!

Acrosport 5èB


Aquest curs ha costat fer els grups, posar-nos d'acord, treballar en equip... però finalment hem aconseguit fer la nostra coreografia.
Enhorabona a tots per la feina feta!

Acrosport 5èA


Aquest any ens ha costat una mica més treballar l'acrosport. Hem tingut alguns conflictes de grup, per què no dir-ho?, però finalment hem aconseguit portar a bon port la nostra feina.
Enhorabona a tots per la feina feta!