dimarts, 10 de març del 2015

Jornades de sensibilització a 6è


El passat mes de febrer els alumnes de 6è vam fer una activitat de sensibilització. Vam apropar-nos al món de l'esport de les persones amb discapacitat. Va ser un moment d'aprenentatge molt interessant i una experiència diferent.
Gràcies a l'Escola AFA de Sant Feliu i als seus voluntaris! Un plaer!

dimecres, 25 de febrer del 2015

VIDEO TUTORIAL PER TENYIR LA SAMARRETA DE LA CANTANIA 2015

Benvolgudes famílies dels alumnes de 5è,

Us passem un enllaç per tal de tenir unes instruccions clares per tenyir la samarreta de la Cantania 2015.

Crec que són unes instruccions clares i que us ajudaran a aconseguir el color de terra que estem buscant per actuar tots plegats a l'Auditori de BCN el proper 9 de Juny a les 11´30 hores.

MOLTES GRÀCIES!!!!!!

VIDEO 




dilluns, 15 de desembre del 2014

TALLERS DE PLÀSTICA



Aquí teniu una petita mostra dels alumnes treballant en els tallers de plàstica:
















dilluns, 17 de novembre del 2014

REPERTORI DE CANÇONS CANTÀNIA 2015

Aquí teniu els enllaços a les  cançons que formen part del repertori de la Cantània 2015 "Al bell mig de la terra.

Les començarem a treballar al mes de gener i recordeu que el dia del concert és el 9 de juny de 2015 a les 11'30 hores.

Bona feina musical!!!!!

2. EBELE

3. TOT EL QUE ET VULL DIR

5. EL MÓN ES FA IMMENS

7. PALAIA, GAMBA, TURBOT!!!

9. UN PEIX DE PEDRA

11. TALLO PER ON PASSO

13. LA SORRA I LA SAL

15. OSISSEA

17. VAN I VÉNEN

19. EBELE, EBELE, EBELE...

21.- AL BELL MIG DE LA TERRA

dimecres, 5 de novembre del 2014

CANTANIA 2015

Benvolgudes famílies dels alumnes de 5è,

Ja us podeu reservar el dimarts 9 de juny a les 11'30 h. per tal de veure actuar els vostres fills/es a l'Auditori de BCN.

Més endavant ja us informarem del procés de reserva i compra de les entrades.

Aquest any la Cantània fa un homenatge a la mar Mediterrània:




Penseu que és un projecte en què s'implica moltíssima gent des de fa 25 anys!!!!!!!!

Llarga vida a la Cantània!!!!!!!

Aquí teniu un link a una de les 12 cançons que interpretarem!!!!

cliqueu aquí

i aquí teniu el link al web de l'auditori per a més informació:


L'Auditori

dijous, 16 d’octubre del 2014

dimarts, 1 de juliol del 2014

Acrosport 6èB



Últim curs a l'escola i última coreografia d'acrosport! Vam tenir poc temps per treballar-la però finalment estem contents del resultat. Llàstima que el Víctor Moreno no va poder actuar amb el seu grup perquè s'havia fet mal al braç, però va assajar fins l'últim dia.
Enhorabona a tots per la feina feta i bon estiu!