diumenge, 22 de novembre del 2015

CONCERT DE SANTA CECÍLIA 2015

El passat divendres 20 de novembre els alumnes de 5è i 6è vam fer un concert per a la resta de nens i nenes de l'escola.

Els de 6è B vam cantar 4 cançons  i  vam tocar uns tubs de percussió afinats per als de 1r.
Els alumnes de 6è A vam cantar i tocar per als de 3r i 4t.

A la tarda va ser el torn dels de 5è A i B que vam actuar per als més petits de l'escola ( P-3, P-4 i P-5)

Va ser un dia de classe de música ben diferent, vam mostrar una part del que fem a l'aula de música a la resta d'alumnes del cole!!!!

També tothom ja sap el que són les postres de músic!!!!!

Pregunteu els vostres fills el perquè del nom d'aquestes postres!!!!!!

La part del concert més emotiva va ser quan tots plegats cantàvem la cançó que farem tota l'escola l'últim dia del trimestre per a tots vosaltres: 

Cliqueu el següent enllaç per a sentir la versió original subtitulada en castellà:

"Som els infants"

Es tracta d'una versió en català de la famosa cançó de Michael Jackson "We are the world"

Aquí teniu un recull de fotos del concert:




dimarts, 3 de novembre del 2015

ELS ALUMNES DE 5è PARTICIPEM EN UN PROGRAMA DE RÀDIO!!!!!!!


Benvolgudes famílies,

la setmana passada els alumnes de cinquè van realitzar un taller amb ACNUR (ONG que treballa el tema amb els refugiats).

 En aquest taller , els hi van fer una petita entrevista que va ser emesa ahir a la Cadena Ser Catalunya.


Cliqueu en l'enllaç per escoltar-la. 

FEM RÀDIO

dilluns, 2 de novembre del 2015

FEM TALLERS DE PLÀSTICA!!!

Aquí teniu una primera mostra dels Tallers  de Plàstica que fem aquest curs.

 Ja veureu que tenim activitats molt variades: utilitzem els estris de geometria per crear les nostres composicions, 
ens fem una màscara de guix i la decorem, aprenem a fer ganxet…,

 fem uns estalvis i altres elements amb materials reciclats i fem Theatre in english, preparem el text i fem decorats… Que xulo!!



dimecres, 17 de juny del 2015

Acrosport 5è

Aquest curs, per motius tècnics, no podem reproduir totes les actuacions. Ho lamentem pels membres dels grups afectats i esperem que el curs vinent sigui possible. Disculpeu les molèsties.
Esperem que disfruteu amb els vídeos que sí hem pogut recuperar. Com cada any, ens ho hem passat molt bé i hem seguit aprenent del treball en equip!

                                      5èA


5èB






dilluns, 15 de juny del 2015

Acrosport 6èA

Últim treball d'acrosport a l'escola!!! Ja marxem a l'institut!!! Esperem que us agradin els vídeos. Nosaltres ens ho hem passat genial assajant i sobretot el dia de l'actuació!


Acrosport 6èB

Últim treball d'acrosport a l'escola!!! Ja marxem a l'institut!!! Esperem que us agradin els vídeos. Nosaltres ens ho hem passat genial assajant i sobretot el dia de l'actuació!