dilluns, 19 de desembre del 2016

El nostre primer vídeo de 5è fent ciència divertida!

Els alumnes de 5è estem practicant fer vídeos amb un programa anomenat moviemaker. No és gaire actual però creiem que és força senzill per utilitzar-ho nosaltres.
Ho hem practicat amb les fotos del taller de Ciència Divertida.
A veure que us sembla...ho hem fet bé?


diumenge, 18 de desembre del 2016

5è i la prehistòria!

Aquests dies els alumnes de 5è hem estat treballant un nou tema de medi social: la prehistòria. Aquest cop ho hem treballat a través de les arts plàstiques i la recerca informàtica...i ens ha agradat moltíssim! Aquí teniu algunes imatges per veure el nostre treball durant aquests dies...esperem que us agradi tant com a nosaltres!

dijous, 24 de novembre del 2016

PADRINS LECTORS



 La setmana passada vam iniciar els padrins lectors. Ens ho vam passar molt bé llegint varis contes.



Va ser una experiencia molt "txula" per nosaltres i per ells.


Estem dessitjant tornar a fer-ho. Ens ha agradat molt !!!

dijous, 17 de novembre del 2016

LA CONVIVÈNCIA




Aquestes setmanes a les classes de 6è hem treballat la convivència amb unes caixes de jocs i activitats que ens han arribat a l'escola. 
Ens va agradar molt i ens ho vam passar molt bé!!!!!



dimecres, 16 de novembre del 2016

dimecres, 9 de novembre del 2016

LA MAGNITUD DE LES POTÈNCIES DE 10



HOLA NOIS I NOIES DE 6è!

AQUEST DIES HEM ESTAT TREBALLANT I REPASSANT LES POTÈNCIES, ENTRE MOLTES ALTRES COSES. 

UNA DE LES NOVETATS, SÓN LES POTÈCIES AMB BASE 10. ÉS MOLT DIFÍCIL ENTENDRE EL CONCEPTE, JA QUE SÓN XIFRES MOLT GRANS... O MOLT PETITES, SEGONS ES MIRI! 

ÉS PER AIXÒ QUE AQUÍ US DEIXEM UN VÍDEO QUE US AJUDARÀ A FER-VOS UNA IDEA DE TOT PLEGAT!

JA ENS DIREU QUE EN PENSEU...