divendres, 4 de novembre del 2016

EL LABORATORI A CINQUÈ!!

Els nens i nenes de 5è avui comencem les nostres primeres pràctiques en el laboratori. Primer ens familiaritzarem amb el microscopi i després analitzarem una ceba...com serà la seva paret cel.lular?
Aquí us deixem una pràctica que hem realitzat a classe abans de baixar al laboratori per jugar una mica amb un microscopi virtual.

http://www.tiching.com/500230

Enrecorda't de clicar on diu: obre el recurs per poder practicar-ho!!
Ara només et queda divertir-te!!

32 comentaris:

  1. SOC L' IZAN I ESTIC FENT PROVES.

    ResponElimina
  2. SOC EL FERRAN I LA GUEP M'HA AGRADAT MOLT LA WEB.

    ResponElimina
  3. Sóc la Carla , la WEB esta molt bé i anirà genial per a estudiar.

    ResponElimina
  4. http://www.aula2005.com/html/cn1eso/10cellules/10lacellula.htm
    soc el joel

    ResponElimina
    Respostes
    1. gracies per enviar la web soc la judit

      Elimina
    2. sóc l'alejandro moltes gracies joel per enviar aquesta web

      Elimina
  5. Som els alumnes de 5è A i volem fer pràctiques sobre com enganxar una adreça trobada a internet.

    http://srvcnpbs.xtec.cat/cdec/images/stories/Biologiaencontext/Fil_conductor_Tema_%202_%20i_activitats_(html)/funcionament_del_microscopi_ptic.html

    Esperem que ho haguem fet bé!

    ResponElimina
  6. Hola soc izan mancanga la wep pero no pude ver el JOC


    ResponElimina
  7. soc el Sergi,ja he probat el joc i m'ha agradat molt

    ho utilitzaré per a estudiar

    ResponElimina
  8. http://www3.udg.edu/publicacions/vell/electroniques/Diagnostic_Histologic_Animal/bloc/bloc1/1.2_Coneixer_microscopi.pdf

    segueixo sent el Sergi,he trobat aquesta adreça

    ResponElimina
  9. Soc la Corina,m´ha agradat molt la pagina web i jo he trobat una pagina web que vull ensenyar
    https://luisamariaarias.wordpress.com/category/0-1-conecemento-do-medio/0-2-los-seres-vivos/1-el-microscopio/

    ResponElimina
  10. Hola soc ľArnau encara no he fet el joc.Pero segur que esta molt xulo.

    ResponElimina
  11. Hola sóc la Lucia he probat de ubrir la pagina no la puc obrir.

    ResponElimina
  12. Hola sóc la Ivet, la web la trobo molt interesant

    ResponElimina
  13. Hola, sóc l'Unai i jo tampoc vaig poder entrar al joc del microscopi.

    ResponElimina
  14. Hola sòc la Carla i hem sembla molt interessant aquesta web.

    ResponElimina
  15. Hola soc el Roger acabo d'arribar de l'entreno , he estat practicant les parts del microscopi i m'ha agradat molt la web. SUSCRIBETE Catogamer Shows GG. + LIKE.

    ResponElimina
  16. Hola sòc la Lidia i m'ha agradat la pàgina web molt.
    Els jocs eran molt interesants

    ResponElimina
  17. Hola, sóc l'Aina i m'ha agradat molt la pàgina web. La faré servir per estudiar.

    ResponElimina
  18. Hola sóc l´Arnau i el joc és molt xulo . Segur que a tothom li anirà molt bé per a posarse al dia de que passa a l´escola i el que fem els alumnes.

    ResponElimina
  19. Hola soc el izan i aixo es perqué o aregleu .
    Crec que no posa tots els noms per fer la ficha i o he pogut veure gracias al ordenador del meu pare.

    ResponElimina
  20. Soc la judit i les webs son molt interesants.

    ResponElimina
  21. soc el Sergi,acabo de fer els deures i al ordenador sobrennoms i falten noms

    ResponElimina
  22. el joc m´ha agradat molt el joc soc en Marcel

    ResponElimina
  23. http://srvcnpbs.xtec.cat/cdec/images/stories/Biologiaencontext/Fil_conductor_Tema_%202_%20i_activitats_(html)/funcionament_del_microscopi_ptic.html

    HE TROVAT AQUESTA WEP PER ESTUDIAR SOC L'ANA.

    ResponElimina
  24. Hola, sóc la Noelia. No he pogut entrar al exercisi del microscopi.

    ResponElimina
  25. Hola sóc l´Arnau i l´experiment m´ha agradat moltisim

    ResponElimina
  26. Bon dia.Enrrecordeu-vos de que el dimarts tenim control de medi naturals estudieu home que si no tindreu mala nota espavileu.I també de matemàtiques el dia següent també teniu que estudiar.xD.Fins demà.Gracies.No s'he m'obliden els punts oi Elena? I sobretot si cliqueu ak meu nom d'usuari podreu entrar al meu canal i veure els meu vídeos.GG.

    ResponElimina
  27. Gràcies Roger pels teus recordatoris!!!

    Elena

    ResponElimina